Al sinds 2010 organiseren we de gebruikersdagen rondom de Student Informatie Systemen. Aan het programma voor de eerstvolgende gebruikersdag op 15 juni wordt nog gewerkt. Zoals het er nu uitziet gaan we in op de gevolgen van de wet VABA, krijgen we een update van het MBOST (vernieuwing bekostigingssoftware) bij DUO, een toelichting op open data bij DUO en uiteraard de updates vanuit MBO Digitaal, DUO en SBB. Zodra het programma rond is, voegen we dat aan deze pagina toe.
De gebruikersdagen vinden om en om via Teams en fysiek in Utrecht plaats. Deze keer is het via Teams, dus ook weer alle kans om collega's aan te haken voor onderwerpen die voor hen ook interessant zijn. Het gezamenlijke ochtendprogramma is van 10:00 tot 12:30 uur en 's middags vanaf 13:30 uur komen de gebruikersgroepen Eduarte, Osiris en Magister elk in een eigen bijeenkomst samen.